14 dagar kvar

Nedräkningen har börjat! Nu är det inte långt kvar nu tills jag får andas in Västerås i mina lungor, och bli ompysslad och sönderkramad av mina underbara <3
Min tid är redan upp planerad, sjukt nog. Pappa kommer att hämta mig från Arlanda (i Stockholm ;)) när jag landar på torsdag kvällen, så vi får våran quailty time där typ, haha. Han lämnar av mig hos min Fruga Lina, och där väntar en välkomnst buffé! Riktigt längtar inför allt gott. Och så ska vi inviga hennes nya tempursäng, kommer nog hamn i en skön koma och aldrig mer vakna upp...
Sen på fredagen ska jag & Lina till min förra sambo Jenny och lukta bäbis!! Hon var ju tvungen att gå över tiden och ploppa typ en vecka efter att jag hade åkt hem sist...
Och på kvällen kommer alla mina tjejer att samlas hemma hos Sara, med en massa annat kärt folk. Inflyttningsfest vankas! Fick äran att få sova hos värdparet den kvällen. Så då behöver jag inte oroa mig för att sova bort hela lördagen heller, morgonpigga jävlar ;) 
Under söndagen blir det en sväng till farmor för fika och träffa familjen innan jag åker hem.  
 
 
Några av mina kärlekar, från 1 februari 2010.
Nanna, jag, Jenny, Emelie & Lina
 
 
 
 
 
2
Din husslav?

Buffé?! Snacka om att jag fick prestationsångest nu!!! Trodde du skulle nöja dig med Donken :P

Mimmie

Haha det blir jätte bra! En mc-buffé haha;)