Frukost och plåster

Okey ladies (och Björn), här har vi en ny smak ni måååste prova! Browniesarna är jätte mjuka, fluffiga och goda! Sen äre en FETT rand med colasås emellan choklad- & vaniljglassen. MÖÖÖMS!!!

Jag har ätit frukost, detta var en frukostefterrätt. Halsen retar gallfeber på mig. Eller nej, vanlig feber. Den retar fram vanlig feber på mig. Så det är synd om mig, och så behöver man lite tröst. Och BJ gör två flugor i en smäll där ;)

5
Lina

Den där ser ju inte alls äcklig ut..... Den kan vi äta på balkongen sen :)

Mimmie

Väntar bara på att det ska kma en med kladdkaka- & gräddesmak. Så vi slipper köpa så mkt när vi dömer fettona på tv ;)

Lina

Usch... tänk om vi skulle hamna på tv i ett sånt där program. Vore ju egentligen inte så konstigt med alla kvällar vi suttit och framför såna program och moffat :/

Mimmie

Ja med tanke på att man blir sjuk jämt så man inte kan röra på sig så skulle det inte förvåna mig....

Björn

Ska testas ! Besviken på den med Peanutcups...... Förutom de bitarna var den valig vanilj... Boooooooring :-(

Svar: Tsss, snackar du om! Allt med den är sjukt god! Fast bitarna är extra goda ;)Hoppas du tycker bättre om denna smak iaf <3
Mimmie