Tre jobb, men inget julbord

Det va egentligen inte förrän förra året som jag blev riktigt förtjust i julbord. Mycket för att jag den sommaren hade lärt mig att äta kött! Det är väldigt mycket man går miste om när man är uppväxt vegetarian kan jag tycka.
Och förra årer hade jag turen att få gå på TVÅ julbord. En med Mannens familj och den andra med mitt dåvarande jobb Stadium.
I år höll jag tummarna för att få gå på tre julbord eftersom jag nu har tre jobb (jag är en mycket hungrig & girig tjej, haha!). Men till min stora besvikelse så verkar man inte riktigt ha nå julbord med sitt jobb här. Man har julsamkväm mer.

Igår var jag och Ur&Penn gänget ut och julsamkvämade på O'Learys. Skellefteås mest nyöppnade restaurang haha;) Vi hade en väldigt trevlig stund tillsammans, inge juligt tyvärr men jag är glad över den goda maten jag fick :) Jag trodde jag beställde in en pastarätt med champinjoner & kyckling, men det visade sig vara en sallad. Haha! Men den va riktigt god så det gjorde inget.

Nästa lördag ska jag på julsamkväm med Åhléns, med Scorett återstår o se!