För Kalleckas bebis

Babyshower brunch idag för Kalle & Rebeckas tredje bebis, en liten pojke. Det var Rebeckas stora syster som hörde av sig och frågade om vi skulle styra ihop, sagt och gjort! Vi körde på brunch då det innehåller mycket av Rebeckas favoriter som nutella, brie och gott bröd. Det blev värsta buffén då flera hade bakat och tagit med sig, och jag kan ju aldrig vad "måtta" är så jag överdrev ju som vanligt... 

Rebecka blev överraskad iaf, och glad. Så det blev lyckat! Vi åt gott, gosade med fyra månaders bebisen Bob-Oliver och lekte lite lekar. Ja, jag var lekledare. 
Första leken så fick Rebecka gör en bebis av playdooh, det skulle föreställa deras kommande bebis såklart. Sen hade alla tagit med ett kort på sig som liten och Rebecka skulle gissa vem det var på kortet, hon satte alla utom mitt kort. Är inte mina pojkar lik mig?! Sen blev det ett litet musikquiz som gick i lite Astrid Lindgren-anda. Alla älskar ju Astrid oavsett ålder. Men även en Disney slank in och såklart Babybossen. 
Presentöppning och sen fick Rebecka läsa allas namnförslag som de lagt ner i en burk. Av ca 25 förslag så sparade hon ett namn: Viktor. Jag hoppas de kör på det, kan bli SÅ kul! Älskling, Viktor har fyllt en till blöja 😂

(null) (null) (null) (null) (null)
(null)
(null)