Vår i sinnet

Slö men ändå rastlös under mina karantändagar. Jag har en hosta som vägrar ge sig.. 
Pojkarna har varit hemma med mig och vi har väl gjort allt och ingenting typ. När solen tittade fram så bestämde jag att nu är det vår och packade undan alla vinterkläder och tog fram vårens istället. 
Jag kan erkänna att det kanske var en aningen förhastat. När pojkarna lekt ute på gården och jag har tagit en kaffe så har jag suttit med filt. Det är skönt så länge det inte blåser nordan vindar. 

I söndags var vi ute typ hela dagen. Vi spelade frisbee, passade fotboll, småpratade med grannarna, drack kaffe och åt lunch i solen. Pojkarna valde att äta den i sin lekstuga. Hade velat joina dom där inne där det var lä..
Men det märktes att våren är på väg för vår gård för liv då. Barnen kommer ut och leker igen. 
(null)

Vi fick ett snabbesök av pojkarnas farfar som köpt en liten chihuahua, en lite Filippa. Så galet söt. Pojkarna skrattade tills de kiknade när hon pussade på dom. 
(null)
(null)