Ringar

Första jobbdagen idag på ca tre veckor. Det va tungt att komma upp. Vi har sovit till 9-10 den senaste tiden jag & pojkarna, så att ställa klockan på 6:30 tog emot. Kl.7:10 tvingade jag upp mig för det är då pojkarna brukar få borsta tänderna och ta på sig ytterkläderna. Så det blev lite bråttom, men det gick bra. De va så snälla och medgörliga båda två. 

Efter jobbet åkte vi ner på stan och skulle kolla på en ring åt mig (svårt att lista ut projektet nu va?). Vi pratade om det på vägen ner och B sa att han ville köpa en ring till sin Valle, och G ville såklart köpa en till sin Iris. Så medan vi inväntade V gick vi till en affär och köpte ringar till pojkarna och deras tjejer, de valde ringar med rävar på i olika färger. Ska bli så kul och se dom lämna över ringarna imorn!
Sen gick vi förbi Synoptik och justerade mina glasögon innan vi gick till Systrarna Ericsson och tog en fika. Mysigt tänkte jag. Men hann typ ta två klunkar kaffe så var dom klara och ville leka på lekplatsen bredvid tills V kom.

(null)
(null)
(null)

När V kom gick till Västerås Guld. Bästa Kia kom dit och sa hej till oss 🤍 Jag hade sett ut en ring jag ville ha på nätet så det gick relativt fort att beställt. Han som jobbar där var verkligen serviceminded och professionell så det kändes jätte bra när vi gick där ifrån. Toklängtar tills jag får komma och se & prova ringen!!!