Pinchos & nya spel

I fredags efter jobbet hade jag & mina SOS tjejer planerat en kväll tillsammans. Tanken var först Pinchos och sen Escape room, men då Amanda stukade foten ordentligt så hoppade vi Escape room och tog bara Pinchos. Jag har alltid gillat deras meny men denna gång blev jag dessvärre besviken tråkigt nog. Det enda jag åt upp var mina halloumi sticks. 

Efteråt åkte vi hem till Ida där hennes Jimmy och min V joinade oss. Väldigt trevligt! Killarna har bara träffats typ 4-5 ggr men de har verkligen funnit varandra. Bromance skulle man kunna säga. 
Vi testade köra Mario Kart, mitt egen gjorda festspel och sen ett app spel som V hade. En kväll har nog aldrig gått så fort, vi kom hem alldeles för sent (eller tidigt beroende på hur man ser det). Men vi hade det otroligt mysigt, så även fast det var alldeles för lite sömn så var det verkligen värt det. 
(null)
(null)
Min lilla B tyckte jag var fin som en blomma🥰