Mammas pojkar

Det är på gott och ont som Snapchat sparar alla bilder & videos för en, så att man på dagen för 1 -3 år sen kan se vad man snapade. Jag skaffade väl snapchat för tre år sen och då var mitt fokus min älskade lilla G, och B oxå såklart men G upptäckte allt då. Att han kunde göra ljud, lära sig är själv och han var glad. Alltid nära till skratt. Det är så otroligt mysigt att se, samtidigt som det gör väldigt ont i mammahjärtat. Min bebis. Du är ju så stor nu...  jag håller hårt kvar i goa kinder som är det mesta bebis jag har kvar. Och din mjuka,  lena hy. Och när du hostar så kan du fortfarande låta lite som en bebis. 

Och B är oxå så stor nu. Vi har fått hem papper om att ställa han i kö till förskoleklass. Inte okej. Mitt mammahjärtat kommer nog aldrig bli redo för hur mycket ni växer. 
(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

1
Master

Bästa ❤️❤️❤️