Hjärnröntgen nästa

Precis när jag trodde att jag var på g att bli bättre med nacken och huvudvärken så vaknade jag i natt med att nacken hade låst sig. Kändes som ryggraden i nacken slagit knut. Blev inte så mycket mer sömn efter det. 

Åkte till jobbet, tog mina utskrivna pills men till ingen nytta. Framåt lunch åkte jag hem för jag kunde inte koncentrera mig pga huvudvärken och nacken som högg till titt som tätt. 
Jag har fått en mild smärtstillande utskriven som jag inte tycker funkar, så nu när jag kom hem tog jag två tabletter av den. Resulterade i att jag tvärdäckade och vaknade med hjärtklappning, inte den smartaste idén att självmedicinerar sig när man är desperat. Väldigt klumpigt. 
Får se hur natten och morgondagen går, är bara att hålla ut tills på torsdag då jag fått remiss till en datormografi. Hört att det inte är  nån höjdare men det är då fan inte detta heller. 

Jag fick iaf fin hjälp att laga middag idag. Vi åt köttfärsbiffar med kokt potatis, stekt lök och rårörda lingon. Ingen sås till för det glömde jag, straffbart jag vet. Men det blev gott ändå. 
När jag tittade bort från G i tre sekunder för att vända på biffarna så passade han på att ha i massa vatten i köttfärssmeten. En himla busunge den där. 
(null)
(null)