Halloweenmys

Idag bjöd pojkarnas förskola in för Halloweenmys. B var supertaggad kvällen innan och sa att han ville komma först till förskolan så jag skulle väcka han tidigt. Inte så troligt kände jag. Men G måste ha varit på hans sida för 5:30 lämnade han sängen och vägrade låta mig ligga kvar där. Jävla vintertid, psykisk tortyr... 
B kom strax efter oss. Vi myste en stund i soffa sen gjorde vi dom redo för Halloweenmys. Jag målade blodiga sår i ansiktet på dom och sprayade med färg i håret, den vita färgen tog slut så de fick röd sprayfärg i håret oxå. 
(null)

Efter förskolan följde deras kompis Amadeus och hans pappa Jocke med hem till oss för playdate. De stannade på middag, vi bjöd på Parisare. Jag visste inte vad de gillade med tänkte att alla barn gillar ju korv och hamburgare, så det fick bli Parisare som är hamburgare med falukorv istället för kött. Och det gick hem lyckligtvis. 
Amadeus hade varit så pepp på att få komma hem till oss och leka så han hade gjort två pärlplattor med dinosaurier till mig, så rart!