Halloween fest

Jag & V gick all in i dekorationerna till denna fest. Jag hade ansvar för dekorationerna och V för maten, så för att slippa stress och få till det som jag ville så har jag gjort nåt varje dag denna vecka. Har bla gjort min första ballonggirlang, satt upp ca 60 st fladdermöss, lindat in en docka i spindelnät osv. V fixade mini pizzor med små oliv-spindlar på, slog in en döskalle med parmaskinka, fixade en grön bål, karvade sin första pumpa som "kräktes" ut guacamole osv. Men bland det roligaste var att alla hade engagerat sig i sina utklädnader. Riktigt roligt och riktigt lyckat!

Bilderna får tala för sig själv. Under själva festen glömde jag ta bilder då lekarna hade mycket fokus, men vi hade det sååå roligt! Jag var Poision Ivy och V var Bane, båda skurkar från Batman. 
(null)

(null)

(null)
(null)
(null)
(null)
(null) (null)
(null)
(null)

(null)
(null)
(null)