Ljusglimtar

Det är otroligt mycket skit nu känns det som. Absolut att man kan välja att se saker från den (läs med fjantig röst:) "ljusa sidan". Men jag ser fan inget ljust alls med att min nacke fuckar ur titt som tätt. Att min farmor fått en cancer diagnos och det inte går att veta hur lång tid hon har kvar. Att båda bilarna behöver byta avgassystem månaderna efter varandra när vi redan har det taskigt ställt då jag gått ned i arbetstid för att jag bl.a. redan är stressad och mår dåligt, denna skit gör inte saken bättre. 
Nä fy. Det är mycket mörkt just nu. Så jag vill måla om i både sovrum och vardagsrum för att få nåt annat att tänka på. Få en bättre och lugnare känsla för en stund. En liten, liten stund. 

Något annat som ger mig en bättre känsla är tiden med mina fina pojkar. De fick följa med mig och lämna in andra bilen för fix på avgasröret. Medan vi inväntade V så vi kunde åka hem tog vi en prommis till Max och så fick pojkarna dela på en lyxshake. Mina fina pojkar. Utan er.... ett liv utan er, vill jag inte ens tänka på♥️
(null)