Valborgshäng

Efter jobbet åkte jag till Kalleckas där min familj redan hade invarderat. Grillen var i full gång och bordet dukat så det var bara att slå sig ned. Det blev hamburgare till middag som de bjussade på och V & jag stod för efterrätten, V hade gjort en ananaspaj och jag hade bakat en marängtårta med lemoncurd. Var första gången jag bakade med lemoncurd, Rebecka sa att hon tyckte så mycket om det men jag kommer inte baka med det igen... Men tårta blev fin iaf, min "majbrasa"-tårta. Ni ser "elden" va? 

(null)
(null)
(null)

Vi struntade i att ta oss iväg nånstans. Ingen brasa, folk var frussna och vi hade det trevligt där vi var. Myshäng i soffan, med lilla gulliga Juliafisen som kröp omkring och skrattade och åt en klappade händerna stup i ett. 
Efter läggdags åkte vi hem och nattade två övertrötta pojkar, och en övertrött mamma...
(null)
(null)