Tjugotretton år

På födelsedagsmorgonen väcktes jag av mina tre kärlekar som sjöng ja må hon leva, jag fick fina teckningar av pojkarna. B har precis lärt sig att skriva sitt namn så han hade gjort det med ett hjärta, och G hade gjort maskar. Av V fick jag ett citronträd, så fint! Han har koll på att det står på min bucketlist han.

På em kom både min mamma & svärmor förbi på en spontanare och fikade. Mycket trevligt. Jag fick hjälp att både baka lite inför släktkalaset på söndagen och plantera blommor. Vad skulle man ta sig till utan sina mammor?

Vid kl.18 var och mina favorit tjejer hemma hos min master och firade mig. Jag bjöd på lite snacks, välkomnstdrink och lite lekar (såklart). Vi hade roligt! Jag kommer leva på den kvällen läääänge. De tjejerna ger mig så mycket kärlek och egoboost. 
(null)
(null)
(null)
(null)
(null)
(null)

Vi gick ut och dansade efteråt, käkade på donken vid stängningen och det bästa var att vi höll ihop heeeela kvällen! Oftast när man har går ut så splittras man men vi höll ihop. Så kul! 
Kom hem framåt fyra på morgonen, hade förbannat ont i dansfötterna. Men det vare värt. Släktkalaset på söndagen blev inte lidande för det, man får ju energi av att få vara kring dom som betyder mest för en. 
Men på måndagen var jag (& kollegorna) bra jävla slitna😅
(null)