Med min Åsa

Man unnar sig lite extra livslyx alldeles för sällan. Synd att man är så snål emot sig själv, men tur att man har så fina vänner som ger en presentkort på sånt så man får tummen ur... 
Min bästiskollega Åsa & jag möttes vid kl.12 och åt brunch på Plazan. Fanns sååå mycket gott, jag backade säkert 3-4 gånger. De är ju inte rädda att ta betalt där så man vill ju få "igen" sina pengar.

När matkoman slog till tog vi hissen upp till SkySpa, dit vi båda hade presentkort. Fick våra handdukar, morgonrockar och tofflor och gick till vår aromamassage. Vi fick ett gemensamt rum med massagebänkarna bredvid varann, vilket var väldigt trevligt. Åsa & jag fnissar och skämtar typ hela tiden så när vi kom inskrattades i rummet sa jag till en av massörerna att denna kvinna kan jag inte slappna av med, utifall att hon & jag skulle fnittertippa under hela behandlingen. Men tydligen så hade jag legat och snarkat tio minuter senare enligt Åsa😂 Jag blir tydligen för avslappnad med den härliga kvinnan.
(null)
(null)