Måndagsmys

Jag tittar verkligen supersällan på tv, om jag tittar på nåt så är det Viaplay eller Netflix. Men nu när SOS 112 går på måndagarna så tittar jag, och då tillsammans med Rebecka. Hittills har vi sett alla avsnitt tillsammans. Till dagens avsnitt bjöd jag över henne för V jobbade. Jag bakade scones och visade henne min favoritmarmelad, hallon- och granatäpple. Så god! Har ni inte provat den så skriv upp det på er bucketlist så ni inte trillar av pinn utan att ha testat. 

Nu ligger jag nedbäddad mellan pojkarna. Det var så många jobbiga 112-samtal om småbarn så jag villhöver ha dom nära ikväll. Rent känslomässigt så är avsnitten värre än en skräckfilm när det handlar om barn. Mina ögon vattnades två minuter efter att programmet hade börjat.
(null)

Så nej, det är inte på SOS Alarm 112 jag jobbar på. Skulle aldrig klara det. Aldrig. Tacka vet jag SOS Alarm Säkerhet- & Jourtjänster med larmsändare och larmplaner. Det låter kanske tråkigt men det är sånt stimulerande och komplicerat arbete så "tråkigt" är det absolut sista jag skulle beskriva mitt jobb som. Men nån skräckfilm är det absolut inte...