Ljushuvud

Trodde aldrig jag skulle ha såhär kort hår, never ever. Håller efter med rakapparaten 3-6 mm på underhåret, det andra är min frisörmamma snäll och toppar typ 6-8 vecka. Färgningen har Sabina gjort, jag älskar färgen. När jag var hos Sabina idag och satte mig i stolen efter att ha sköljt ur och nyanserat så kunde jag inte sluta le när jag såg mig i spegeln. Jag är nöjd. Stormtrivs med både frisyr & färg. 

Första besöket hos Sabina var för drygt ett år sen. Mamma hade klippt mig korthårig innan men Sabina drog fram rakapparet. Hon blekte även så mycket som det gick utan att förstöra kvalitén, min hårkvalité var inte den bästa här eftersom jag successivt lämnat min intensivt röda hårfärg. Jag blev mer ljus än vad jag hade vågat hoppats på men det var inte den kalla nyansen jag ville ha, men det fick vi ta stegvis sa Sabina.
(null)
(null)

Redan andra gången, ungefär sex månader senare, så fick Sabina till den blonda kalla färgen jag ville ha utan att förstört hårkvalitén som hade blivit betydligt bättre. Hon tog även fram rakapparet och drog av ett större parti än förra gången. Har bara en filmsnutt från det frissbesöket, men dagens besök känns en aningen bättre än då. Vet inte varför. Frisyren är likadan men färgen är en aningen kallare kanske. 
(null)
(null)
(null)

Kul att få känna sig fin och gå locco på selfies🤪🤳🏼
(null)
(null)