Gs utvecklingssamtal

I tisdags var vi på Gs utvecklingssamtal. Han bytte från små barns avdelningen till mellan avdelningen efter jullovet så det var dags. Precis som B så fick även G ett digitalt utvecklingssamtal så vi fick se små filmsnuttar när han leker med sina kompisar utan att han vet att han blir filmad. Man får vara som en fluga på väggen, min dröm!

Jag äääälskar hur stolt man blir över sina små avkommor på såna samtal. Att få lyssna på hur duktig G är, att han har funnit sin plats i gruppen och även fast han är bland de yngre så märks det inte på honom för han är så framåt och vill så mycket. Att han även får hjälpa de äldre barnen ibland för att hans vilja till att lära sig tar han så pass framåt. 
Att han är en snäll kompis som låter alla vara med och frågar fint om han får vara med och leka, även fast han ibland bara frågar för frågandets skull och sen går därifrån😂 de sociala koderna har han förstått. 

Älskade Gosas, du kommer alltid vara min bebis. Min lilling. Och jag hoppas du kommer ha kvar din vilja till att lära dig saker och din gosiga sida, bara det kommer du komma långt på💚
(null)

1
Master

Han är ju helt enkelt FANTASTISK ❤️

Svar: Fun-fun-fantastisk!💚
Mimmie