Blir aldrig som planerat

I fredagsmorse så åke V till Malaga med några lagkamrater från fotbollen. Jag hade pratat med jobbet om att sluta tidigare för att hämta pojkarna från dagis. Kia skulle komma när hon slutat jobbet och sova hos oss fred-söndag. 
Planen på lördagen var att åka till Exploria som pojkarna (okej som jag) tjatat om i typ ett års tid, är Europas största inomhus lekland. Finns ett Leos Lekland inne i det leklandet. Anledningen till att jag vill dit, eller rättare sagt ta med pojkarna dit, är för att det finns ett Dinosaurieland. Vore helt fantastiskt att få ta med dom dit och se deras reaktioner. 
På söndagen pratade vi om att åka och bada nånstans, var ett tag sen nu. Allt var planerat och vi var SÅ taggade. 

Ni kan ju gissa vad som hände.


Natten till fredagen kräktes G. Jag trodde det var förknippat med att han varit väldigt hård i magen så höll hoppet uppe men han fick såklart vara hemma från förskolan. Och tur var väl det, för på em fick han feber och kräktes igen. 
Kia var modig och kom efter jobbet ändå. Det blev räkmacka till middag och till fredagsmys blev det bär & chips som förra helgen. G tvärslocknade strax före åtta, B fick va uppe lite längre men framåt nio blev det godnatt.
(null)
(null)
(null)

Sa till B att han inte fick sova i min säng nu när G var sjuk och behövde göra det, vill ju inte att han ska få en spya i ansiktet mitt i natten. Motvilligt förstod han det, men när jag sa att han fick sova i Gs säng så Kia kunde få sova hans säng så var gränsen nådd. Och Kia tyckte synd om honom, självklart skulle han få sova i sin säng tyckte hon. Så hon kröp ner i Gs säng på 160cm😂 Nej Lina den är för liten för mig oxå, jag är faktiskt 162cm!

Idag vaknade G med 38 i feber efter att ha sovit hela natten, blev några incidenter under dagen. Ingen annan har några känningar lyckligtvis, hoppas det fortsätter så.
Istället för dinosaurielandet blev det åtminstone lek med dinosaurierna vi har hemma. Tågbanebygge, badning, B & Kia tog en prommis till affären och G tog en två timmars tupplur. 
(null)
(null)

På em var Bosse också modig och vågade sig hit. Busade med pojkarna och lagade mat till oss alla. B slevade i sig hans potatismos. Efter läggningen så fick jag & Kia avnjuta hans fantastiska planka med oxfilé, mörkelsås och baconlindad sparris. Fantastiskt gott!
(null)
(null)
(null)     

Mellomys med tre galet trötta vuxna som var i plank-koma. En väldigt mysig lördags- familjekväll.♥️
1
Master

Underbara dagar trots allt. Som är ju såååå FANTASTISKA o deras mor också ❤️❤️❤️