iCloud kalender

Om man ändå kunde få ha ett litet rum i huvudet på sina barn för att förstå vad som försegår där inne.. 
Idag fick B sluta på fotbollen. De första gångerna gick jätte bra, han sprang och skrattade och gick all in. Sen försvann hans fsk-kompis från laget, sen ville han inte va med på uppvärmningen för det var ingen boll med. Förra gången ville han inte va alls så vi åkte efter halva tiden, så idag sa vi att om han inte är med nu kommer vi inte komma tillbaka. Är inte så sugen att lägga massa pengar på att sitta och titta när andras barn spelar fotboll, som det typ blev förra året.

När tränarna ropade inför samling så packade B ihop sin fotboll och vattenflaska i sin gympapåse och sa att han ville hem. Spelade ingen roll vad jag sa så vi åkte hem. 
Får ge det ett nytt försök nästa år, inge mer med det. 
(null)

Resten av veckan är lagom mycket planerad. När jag är inne i downperiod blir jag extra rastlös men jag vet att V inte alltid uppskattar när jag bokar upp oss kors och tvärs så jag försöker behärska mig. Vi har nu börjat med en gemensam kalender via iCloud så nu kan vi iaf inte dubbelboka oss på olika håll😄

Imorgon är det mys med Csaszars. Torsdag ska jag fixa till min tatuering på örat och Viktor ska hjälpa sina morföräldrar att klippa häcken, blir säkert att vi hänger där resten av dagen. Fredagen har jag AW med mina SOS-tjejer, planen var att inviga uteserveringarna nu när sommaren kommit men det verkar bli skitväder så vi har bjudit in våra karlar oxå och kommer säkert hänga hos oss istället. 
Lördagen var vi inget. Söndagen är bokad med Sara & Emil, ska bli riktigt kul. Hoppas på fining väder.