Söndag & BSB

Vaknade hos Kia igår, pojkarna & hon var redan uppe så jag gjorde mig i ordning så vi kunde gå ut. 
Vi tog med oss bröd och gav ankorna frukost. Jag tycker ju verkligen inte om fåglar men vill inte föra över den rädslan till pojkarna, så (på ett säkert avstånd för mig själv haha) fick jag de båda att mata ankorna direkt ur handen. Eller B lyckades men G var lite för hetsig så ingen anka vågade sig fram till honom. Skräll!
(null)
(null)

Vi tog en promenad genom den tysta staden. B brände sig på en brännässla så tröstades med en mjukglass med kolasås från Donken, medan vi ändå var där åkte vi Skrapan-hissen.

När vi hade sagt hejdå till Kia åkte vi hem till en trött pappa V. Jag gjorde mig i ordning och packade resväskan för en tripp till Sthlm med min Mli. När BSB biljetterna släpptes var vi inte sena på att köpa biljetterna, boka en natt på hotell och räkna ned dagarna. 
Det var en hel del tabbar (var ju jag som bokat biljetterna så det var dagens största skräll), men vi skrattade åt allt för det löste sig ändå och vi hade sååå kul under tiden. Och nostalgin från våra tonårsdagar överröste oss när vi fick se våra tonårskärlekar uppträda, det var helt fantastiskt. Dom var sååå bra live! Brian var min BSB-favorit förut och han är definitivt det nu med. Han var så mån om sina fans nära scenen, mycket mer än de andra. Han var verkligen där för dom, la sig ner medan han sjöng så en lyckligt lottad tjej kunde ta en selfie med honom. Så fint. 
(null)
(null)
You are ♥️

Efteråt åkte vi till hotellrummet, och även fast det inte var de skönaste sängarna så fick vi små barns mammor sova ostört. Euforiskt. Vi båda sov hur gott som helst, men när vi vaknade så längtade våra mammahjärtan hem. Borta bra men hemma bäst, oavsett hur dåligt man än sover.