Kvartetten does...

....Color run! Och precis som förra året så blev det en hel dag utav det. Nice tradition. I år fick vi sällis av min Rebecka oxå, väldigt skönt för min del så jag hade nån att lunka runt med. Sara-token tränar ju jämt och tävlar i crossfit så hon försvann ju som en inoljad blixt. Emil & V körde tillsammans ett tag de oxå innan de splittrades. Men alla körde bra tycker jag. Jag hade gärna velat tagit i mer men mitt bäcken krascha vid ett hinder (skönt att ha nåt att skylla på). 
(null)
Finfin målkommitté! Pojkarna va med sin farfar medan vi sprang runt. Men när de mötte Emil & Sara bojkottades allt & alla och pojkarna hade bara ögonen för dom.

Köpte mat på Maestro efteråt, tog en dusch och svepte varsin kaffe för att försöka kvickna till men alla var sååå slut. Värmen tog kol på en. Så vi chillade på vår baksida med pojkarna. Byggde med duplo, hoppade studsmatta och så kom min mamms förbi med sina goda rödbetsbiffar till mig. 
(null)
(null)

G somnade i soffan bredvid godisskålen efter middagen, klockan var knappt sju... B höll sig vaken en stund men slöt sina blå framåt 20:30, han hann ändå va med när vi grillade högrevsburgare och fick känna sig lite stor. 
Vi spelade spel, Csaszars kom och joinade och vi satt och surrade tillsammans med myggen bra länge. Härliga sommarkväll.