Ekbacksbadet

Förra lördagen hade jag en tjejkväll, denna lördag var det Vs tur. För typ 5-6:e året i rad så han anordnat "Sommarspelet" där han blandar lite olika sporter, t.ex blanda bowling och fotboll. Att man med sparkar en fotboll så käglor åker ner. De verkar ha jätte kul! Måste nog copycat’a han nästa år... 

För att han skulle få va ifred så paxade jag & pojkarna våran Kia. Planen var egentligen att övernatta i hennes husbil men lite olika saker ställde till det så vi beslöt att åka och bada istället. "Pimma med iiia" som G skulle ha sagt.
Jag ville testa ett nytt badhus så vi drog till Ekbacksbadet i Arboga, ett riktigt bra familjebadhus! Varför har jag inte hört talas om det förut?! Måste åka dit fler gånger.
(null)
(null)
(null)

Vi fikade mackor och plättar som Kia hade med sig, blev en glass och en massa hoppa i vattnet ifrån kanten. Pojkarna sov som snarkande stockar under hela hemresan. 

Stannade på Maxi Erikslund där pojkarna fick plocka sitt lördagsgodis och Kia & jag köpte en grillad kyckling. Bus & mys hemma hos Kia, iaf för dom för jag blev jätte yrslig. Allt blir snurrigt så fort jag står upp. Lite tråkigt på en annars så rolig dag, men hoppas på en o-snurrig dag imorn. 

1
Master

En underbar dag ❤️❤️❤️

Svar: V e r k l i g e n🥰
Mimmie