Semesterdag 4 & 5

Städade ur kylskåpet. Åkte iväg på en sushilunch med kollegor som ännu inte gått på semester. Städade ur både min & Vs bil. Njöt av solen på framsidan med grannar & kaffe medan barnen både badade ute på framsidan med oss och några andra byggde koja i vårt vardagsrum. 
En dusch och sen var jag nere på Brasseriet med mina kusiner Fredrik & Anton och min faster Kia & Bosse, vi som ska åka till Barcelona nästa vecka. Vilket härlig gäng vi är! Vi träffades för att prata ihop oss lite om resan, ser sååå fram emot det.   (null)

Sovmorgon idag, alla var vakna vid 8:30. Fixade och donade hemma inför Sommarlovsdiscot imorgon för vi skulle åka till Linda och hälsa på och även sova över så ena påhittet avlöser det andra så det gäller att planera sin tid. Efter städning och frukost åkte vi. Blev bjudna på lunch när vi kom fram.  
Jag försökte mysa med lilla Charlie men han är en svårflirtad kille, tur man hade lite äppelskivor i väskan att muta med när inget annat funkade. Däremot tydde han sig väldigt mycket mot både G & B. Och G som är van med att vara minst toknjöt av att få vara den lite större. 
När pappa Alex kom hem från jobbet åkte vi till Jureskogs. Det var gott men väldigt överskattat tycker jag. I bilresan tillbaks till Linda somnade alla barnen, men B vaknade med ett ryck när V bar in honom. Han ville inte gå miste om fredagschipsen, så han fick vara uppe en stund med oss.
(null)
(null)
(null)