Semesterdag 23

Jag älskade Liseberg när jag var mindre. Mellan ca 4-16 år så var jag där i stort sätt varje sommar. Därför var jag nog lite extra taggad när vi skulle dit med pojkarna. 
Tyvärr blev det regn och det var en hel del köer, det kändes som det var mer köande nu än när jag var mindre. Men pojkarna hade kul och det var huvudsaken. 

B åkte allt möjligt, han har blivit en riktig våghals. G var lite harig i början men allt eftersom så släppte det, han märkte väl att det inte var nån fara. Särskilt inte när både mamma & pappa åkte med. 

Vi vann inge godis denna gång men V lyckades vinna både en Musse Pigg och en Jackson Storm i en gripklomaskin till pojkarna. Det var så himla gulligt för V vann Musse Pigg till B medan jag & G åkte en karusell, så när vi kom försökte V såklart vinna en åt G oxå men det ville sig inte. Så vi skulle gå och testa lyckan någon annanstans varpå G trodde han skulle bli utan och blev ledsen (såklart). Då går B fram till G och sträcker fram  sin Musse Pigg till honom och säger att han kan få den. Världens bästa storebror! 
Lyckligtvis vann V en gång till så B inte blev utan, så alla blev glada. Tror jag & V var gladast och garanterat de stoltaste föräldrarna på hela Liseberg. 
(null)
(null)
(null)
(null)
(null)
(null)
(null)