Semesterdag 21

Mysstart på dagen med gofrukost ute på baksidan med Emil & Sara som köpte med sig gott bröd och juice. Pojkarna älskar när de kommer, det riktigt lyser bus i ögonen på dom. 

Sen fick jag åka till läkare med min förbannade tumme. Kändes så töntigt. Men det var nödvändigt, fick en sju dagars antibiotikakur. Vilket läkaren kom fram till efter att ha stuckit mig med den hemskaste nålen nånsin rakt ner i tumfan. Gjorde såååå ont, det gick verkligen inte att hålla tillbaks utan jag skrek rakt ut.  Pricken över i:et var att det var helt onödigt för det kom inte ut nåt...

Tummen i väntan på läkare. Har haft alsolförband i typ 18 timmar så den ser riktigt mysig ut....
(null)

När jag äntligen var klar så packade vi in oss i bilen och bilade till Göteborg. Vi gjorde  några stopp varav ena var i Mariestad där jag/vialltid stannade till när jag var liten. Då åt vi inne på restaurangen men vi hade med oss matsäck denna gång, B slog rekord med att få i sig tio plättar.
(null)
(null)

Ett annat stopp blev i Vara (tror vi att vi var), det var ett mysigt litet badställe där pojkarna fick ta sig ett dopp. Det var jätte skön temperatur i vattnet så t.o.m badkrukan-B gick i direkt. 
Sen blev det inga mer stopp förrän slutdestinationen. Min kusin Linda m. familj är oxå här så detta ska bli mysigt. Vi sover i min morbrors husbil, ett litet äventyr i sig bara det. Kanske därför de vägrar somna just nu......
(null)