Semesterdag 20

Efter tre veckor i Spanien så är min Rebecka äntliiiigen hemma! Vi våldgästade dom direkt när vi vaknade. Fick mysa med den goa Julia och ha lite catch up. Jag fick en avhyvling av Rebecka då min tumme blivit rätt så infekterad. Precis innan Barcelona resan blev mitt nagelband irriterat men jag tänkte att få bada i saltvatten gör nog susen så det kommer läka av sig självt, även om det varade lite.. 
När vi kom hem så eskalerade infektionen, men det går nog snart över tänkte jag. Men när Rebecka såg min tumme mms:ade hon sin sjuksköterska-svärmor som sa att jag kommer behöva antibiotika. Jahapp. Det var ju helg så jag ringde en sån där KRY doktor som sa att ingen antibiotika i världen kommer hjälpa utan det behöver dräneras. Vafan! Inte vad jag hade tänkt mig...

(null)

Plåstrade om det med alsollösning och åkte på LBSB konsert istället. Mycket roligare än att dränera ett finger man kvider när man bara kommer åt det. 
LBSB leverade som alltid, de är såå jävla bra! Jag & V åkte dit med Emil & Sara och ett par kompisar till dom. Kom hem dyngsvettig efter allt hoppande och dansade vid tre snåret. 

(null)
(null)