9 år

En nackdel när man jobbar heltid är att helger snabbt går förbi och planeras upp. Det är ju kul att ha saker att se fram emot och så, men jag blir lite trött också.
Denna helg hade vi fredagsmys med Csaszars som vi har varje första fredagen i månaden. Vi åt sushi och jag testase Flying salmon för första gången, såååå gott! Efteråt gick jag & Elin ut, vi har alltid sååå kul tillsammans när vi är ute. Inte en enda gång har varit tråkig. 

Mådde som jag förtjänade dagen efter men det var bara bita ihop för jag & V skulle fira vår nionde årsdag. Mys med barnen innan vi lämnade dom till sin farmor, sen gjorde vi oss i ordning och åkte ner till Plazan och träffade Tommie & Sussie. Vi drack gott och åt halvdant, jag tog en torskrygg till huvudrätt men det kommer jag aldrig göra igen. Men blåmusselsåsen som den låg i var svinfin. 
Tog någon drink på Skybar också innan vi gick till O’learys där vi hade tänkt spela lite men det hade stängt så det blev dans och sånt istället. En kul kväll för att sammanfatta. Väldigt nice att få komma ut och göra nåt tillsammans  dagen till ära.
Det enda som var tråkigt  var att jag & V inte tog en endaste bild på oss... på vårt nio års jubileum.