Semesterdag 34

Hade en riktig chilldag igår då alla var trötta efter gårdsmyset. Vid 17 skulle jag iväg och då hade pojkarna fortfarande bara kallingar på sig. Jag hade en "spontan" tjejkväll. Alltså jag bjöd in för typ 3v sen till den, jag som annars bjuder in i februari till min födelsedag som är i maj😂

Min kollega Ida erbjöd att vi kunde va hemma hos henne, hon har en toppen fin vindsvåning så det var helnice att få vara hemma hos henne. 
Vi blev totalt åtta tjejer, blandat med mina vänner och kollegor. Jag älskar tjejkvällar. Det känns som jag får vara Mimmie då. Inte t.ex mamma-Mimmie eller nåt sånt, utan bara jag-Mimmie. Är avslappnande på ett vis och jag behöver det ibland, det ger mig energi. Mina tjejer ger mig energi. 

Vi körde lite spel, det blev prosecco-Pong och twister. Sen hade vi även bubbelprovning där alla betygsatte varandras flarror, jag kom på en delad andra plats med min cavaflaska Privat. Värdinnan Ida vann med sin Perfect day så hon fick ett pris jag knåpade ihop, ett bakis-kit med vätskeersättning, alvedon, compeed, cola zero m.m. 
Vid tolv gick de flesta av oss ut och dansade och jag & grannen Elin kom hem vid tre. Lagom möra i dansfötterna. 
(null)
(null) (null) (null)
(null)