Sänghimmel

Beställde en sänghimmel till pojkarnas lekrum förra veckan. Jag har alltid velat att de ska ha det vid sina sängar men har blivit nedröstad av testosteron fylld person här hemma... men när jag sa att vi kunde ha en sänghimmel till en myshörna istället så nappade människan. Finally! 
Satte upp den så fort den kom, det var strax före läggningen så pojkarna hann inte inviga den. Jag föreställde mig va mysigt de skulle kunna att ha där. Leka kurragömma, bläddra i böcker eller kolla i sina iPads. Bara få dra igen och gömma sig från omvärlden. 
(null)

När de vaknade morgonen efter invigde dom den direkt med lek. Mamma du kan inte se oss! sa de och fnissade. Sen hämtades det kuddar och täcken från deras sängar och byggdes på hög, sen satte de sig på högen och då sa det POOW och tygfan gick sönder. Tyget var väl underst i högen på nå vänster och när pojkarna satte sig så blev det för tungt så tyget släppte från snöret som satt fast i taket. 

En natt fick den sitta uppe. En natt. Lagom sorgligt när man längtat efter att få sätta upp en sänghimmel i typ fyra år. 
Ska försöka sy fast det igen, med mina fantastiska sytalanger....
1
Master

Du kanske skulle ha hyllorna kvar så det blev ett hörn och sedan låta himlen hänga över hyllarna. Blir kanske ännu mysigare. Puss o kram

Svar: Ja Erika pratade oxå om det men jag tkr det såg så trångt ut... men jag kanske får tänka om
Mimmie