På Gs...

...tre års dag så ställde jag väckarklockan lite extra tidigt för att kunna få väcka G med presenter och sång. Han blev  glad när jag & V kom in och sjöng medan vi bar på ballonger, presenter och på en bricka med lite gottisfrukost. Hans födelsedagsljus hade jag tryckt ned i en biskvi som är en av hans favorit bakelser. 
(null)

Jag slutade lite tidigare och åkte och hämtade pojkarna från fsk. När vi kom hem mötte vi min mamma & kusin Linda & Charlie, de kom för att fira G på hans dag så de hade med sig presenter och även lite påskgott. 
Charlie var nära på att ta sina första steg hos oss, hade varit roligt för då skulle han blivit fjärde pojken som gjorde det eftersom B, G och Ted oxå gjort det. Tyvärr blev det inte så men vi hade det mysigt ändå. 
Inte alla som blir firade tre gånger, lyxigt för vår lilla G💚