Min lilla 3 åring

Förstår inte att min bebis, min lilling, nu är tre hela år. Tre år. Jag vill spola tillbaka tiden till BB-tiden och njuta mer av dom dagarna med dig, allt blev så jäktigt med att komma hem till storebror. Tur du har kvar din bebiskinder så man kan ha en någelunda bebisgosning här hemma när man får ett infall. 

(null)
(null)

Du är så lätt att älska tackvare din glada attityd och framåtanda. Så oblyg som man bara kan bli och envisare än det. Ingen kan äta glass lika fort som du eller äta svarta oliver med så god aptit. Du älskar att bada och kan göra det flera gånger om dagen. Du är en snäll kompis som alltid låter alla vara med men samtidigt en riktig retsticka och kan ta saker bara för att se en reaktion innan du ger tillbaka det. Du är duktig på att säga tack för saker, men har svårt för att säga S så det blir oftast ett P eller T. Vilket jag tycker är särskilt kul när du ska ropa på Sussie som blir Tuttie, eller att du äter pips (chips) eller pimmar (simmar). 
Man har aldrig tråkigt med dig, antingen för att man skrattar med dig eller för att det är fullrulle och du verkligen håller igång en. Du ger mig så otroligt mycket kärlek varje dag.  I varje kram och puss du ger mig. Mamma älskar dig, glöm aldrig det min lilla Gosas💚

1
Master

Älskade fantastiska pojk ❤️❤️❤️