Annandag påsk

Två av mina favoritkollegor som heter Ida & Rebecka kom hit idag med sina familjer, så vi hade en riktig playdate. Sex vuxna och fem kids. Vi grillade massa olika körvar och hade massa olika tillbehör så det fanns nåt för alla. Till efterrätt körde vi på glass och ananaspaj, såå gott! 
(null)
(null)

Beroende på vem man frågar så säger nog vissa att jag är öppen och framåt, andra kanske bara säger "jo men hon var väl trevlig". Jag skulle vilja säga att det beror på dagsformen men det beror minst lika mycket på människan jag träffar, och med Rebecka & Ida är jag verkligen öppen och framåt. De är så härliga tjejer! Jag fylls av sån energi och glädje med dom. Känner verkligen att jag kan slappna av och vara mig själv med dom. Inga spel för galleriet utan bara vara Mimmie. Jag har sån tur att ha fått såna kollegor.