Organiseringsjunkie

Idag är andra dagen jag vab’ar G. V var sjuk hela förra veckan så han behövde få jobba. G ä har fått en envis feber, han är feberfri på morgonen men under dagen får han kring 38-38.5. Så har han haft nåt skit i munnen så han inte vill äta och kan inte dricka vad som helst. Min stackars lilla älskling. 

Han har mest tagit det lugnt, jag har inte haft samma lugn och ro i kroppen. Igår gjorde jag om i hallen och tvättade massor. Vi tog ett duschbad, och när V kom hem åkte jag på en föreläsning om tips på hur man kan bli en bättre förälder. Det var ingen rocketscience såklart men tog upp några bra saker tycker jag. 

Idag har jag haft eld i baken. V ringde och bad mig kolla om vi hade valnötter hemma, när jag kollade upp det så slutade det med att jag rensade skafferiet. Sorterade upp pojkarnas pyssel medan G ritade. Vid mellis sortade jag kylen. Fixade med tvätt i typ 45min. Åt finlunch med V och grannen Christian. Omorganiserade förrådet för vintern, behövde ändå städa ur sommargarderoberna och få in höstgarderoben. Gjorde såklart det också. Grabbarna hjälpte och bar ut en bokhylla i förrådet så jag kunde snygga till lite mer.

Nu vill jag inte lyfta ett finger till. Kroppen är helt slut. Längtar till jobbet så man får ta det lite lugnt.  (null)
Är man sjuk får man äta glass 💚
1
Master

Du MÅSTE ta det lite lugnt hjärtat ❤️ Lyd Master o va en snäll flicka. Jag är rädd om dig 😘❤️

Svar: Ja idag har det bara varit roligt ♥️😄
Mimmie