Villhöver

En sak jag känner saknas hemma är ett svart fat. Därför googlade jag på "fat" men fick bara upp massa tjockisar... Provade då att googla på "fat svartvit" och fick inte upp det jag tänkte alls, utan något MYCKET bättre. 
Hade egentligen bara tänkt ett svart ljusfat så stearinet har nåt att samlas på. Men dessa är ju alldeles för fina för nåt sånt. De ska ju bara stå framme som de är. 
Jag har lite shoppingförbud nu efter mina senaste projekt här hemma. Och dessvärre har jag ju redan fyllt år, morsdag har varit och det är en tre lååånga månader kvar till julafton. Men det är ju fredag snart så om nån vill ge mig en fredagspresent så är jag hemma efter kl.17! 

(null)

(null)



2
Master

Kostar?

Svar: Haha va snabb du är alltså, helt otroligt😂😂
Mimmie

Mastee

😂😂kostar?

Svar: Typ 300kr 🙈
Mimmie