Lördag med kontraster

Vi startade våran lördag med att åka ut och plocka svamp. Bra och lugn kvalitetstid med barnen. Dom var duktiga men blev trötta i benen rätt snabbt. Då blev det fikapaus med mackor, ägg & muffins. Sen ville resten av sällskapet fortsätta plocka svamp, men jag, pojkarna & deras faster stannade kvar och "campade" i våran bil med lite lördagsgodis & Paw Patrol. Sen lekte vi kurragömma i skogen, hade springtävling och ritade i sanden med pinnar. Kurragömman var bäst tyckte jag för G förstod inte riktigt hur leken gick till ,utan ropade Häär är jag när man hade räknat klart och sa att man kommer och letar. Gosunge.

(null)
(null)
(null)
(null)
(null)

Hem och åt lunch, sen gjorde jag mig i ordning för 25 års fest, min förra ICA Maxi kollega Jasmina hade fyllt. Bästa Jasse! Så himla vacker och fin på massa sätt. Hennes kille hade dessutom friat på hennes födelsedag som var helgen innan, så de firade även deras förlovning. Hon är jugoslavisk, han chilenare så det var verkligen en mångkulturell fest för oss svennebananer som inte är van med deras festtraditioner. Riktigt kul att uppleva deras danser, svin goda maten och stämning. Svårt att inte ryckas med i deras partymood. 

(null)
(null)
(null)


1
Master

Du va nog bland dom snyggaste på festen❤️

Svar: Tack😚✨
Mimmie