Gräsänka

När jag vaknade i torsdags så hade V åkt till Sthlm för att vara med på en mässa. Jag & pojkarna låg och drog oss lite. Eller G vaknade först, väckte mig och jag låg och drog mig så länge som möjligt tills jag blev tvungen att väcka B. Gjorde oss i ordning för jobb och förskola. Pojkarna stormtrivs på förskolan, det är typ aldrig nå problem att lämna. Inte att hämta heller för den delen. 

Flexade ut tidigare för att hämta, det är nåt V egentligen brukar göra. Åkte hem och lekte lite på gården. Fixade mat och fick besök av min faster & farmor. De hade köpt med sig sandwich glass till pojkarna. Lite torsdagslyx. 
(null)

När pojkarna hade somnat och jag var ensam så hade jag en lite "me-kväll". Gjorde hårinpackning, ansiktsmask och fixade naglarna medan jag tittade på 13 Reasons Why. Det var skönt att få va själv och få pyssla om sig själv en stund. 

Samma procedur imorse. G vaknade först, väckte mig som låg och drog mig så länge som möjligt tills det blev dags att väcka B. Gjorde oss i ordning för förskola & jobb. 
Pojkarnas farmor hämtade, jag handlade på vägen hem och när jag kom hem hade V redan hunnit hem. Så det blev fredagsmys hela familjen. Jag hade också bjudit in pojkarnas farmor & faster för att äta parisare. Sen fixade jag disk, bytte lakan, ordna med tvätt och nattade pojkarna. 
När V var med i nattningen och alla fyra kramades godnatt så sa B spontant och hjärtligt "min bästa fina familj". Det är vi verkligen♥️
(null)

1
Master

Verkligen bästa finaste familjen 💕💕

Svar: ✨Och du ingår i den✨
Mimmie