Förkyldningarnas förkylning

Efter att ha vab'at förkylda pojkar i en evighet så åkte jag såklart själv på skiten. Jag var hemma i början av veckan med G, han fick börja med sina mediciner så då vill jag ha han hemma och under uppsikt. Mamma hökögat lugnar mammahjärtat bäst. 
Torsdagen var jag helt sänkt men G var mycket bättre så det blev fsk & jobb. På fredagen hade min avdelning AW som jag arrangerat, jag vill bara inte missa den! Även fast jag var dyngförkyld och knaprade ipren. 

Jag hade bokat bord på Bra Hak så vi startade kvällen med burgare & bubbel. Fortsatte sen till O’learys för att ta oss nån spelvända men det va knökfullt så vi var inte där nå länge, gick vidare till Bocca istället. 
Vid 23 kände jag att jag hade hållt ut länge och tog en taxi hem. Kröp ner i sängen bredvid mina älsklingar och sov till 10. Sömn är bästa medicinen. 

Lördagens planer blev inställda, skulle hälsat på lilla Charlie men ville inte smitta honom. Jag kurerade mig med att drack te, smörjde in mina läppar med munsårssalva då jag var på typ dag sex med munsår... 
Vid lunch åkte vi till Skultunas julmarknad. Det var en jätte mysig och familjär julmarknad, men fy va kallt det var! 
Det blev iaf en fika. Pojkarna fick korv med bröd och pepparkaka, vi tog räkmacka. Så blev det fiskedamm för pojkarna också, och så träffade B på mumintrollet som han fick en godis av och en stor kram. Jag blev lika glad nu som när han kramade Bamse och hans vänner, det är sååå kul att han börjat våga. 
På kvällen gjorde V hemmagjorda hamburgare på högrevsfärs så hade vi myskväll vi fyra. Det var gott, tror jag. Kände typ ingen smak pga förkylningen men V är väldigt duktig i köket så det kan inte ha smaka nåt annat. Vi hade det iaf väldigt mysigt, bara vi fyra.