Lugna dagar

Jobb och vardagsrutiner består mest tiden av. Jag har börjat lägga pojkarna varje kväll så jag ska få maxa min tid med dom så mycket som jag bara kan. Vi har köpt en våningssäng till dom nu, nere-sängen är 120 bred så vi ligger där och myser alla tre. Över-sängen är 90 bred och är just nu mest en busvåning. De får sova där om de vill men de har själva valt att kunna ligga tillsammans (och med mig) på nere-sängen. Jag klagar absolut inte.
(null)

I torsdags var alla mina tre killar till Parken Zoo med farmorn medan jag jobbade. Gjorde riktigt ont i mammahjärtat att inte kunna vara med, men men... det kommer man väl inte alltid kunna vara heller.
(null)
(null)
(null)

På fredagen fick jag feber. Sov 12timmar den natten. Vaknade upp och mådde inge vidare, men blev lyckligtvis bättre under dagen så vi tog en cykeltur till nya Dollarstore. Åt på donken på vägen hem. 
På kvällen åkte V på herrfest, och jag & några granntjejer satte oss på vår altan och vinade lite och myste. 
Söndagen var också lugn. Var på hemmaplan hela dan. En riktig slöfockshelg. Skönt och välbehövligt.
(null)
(null)