En vanlig måndag

På måndagar gör alltid mitt mammahjärta lite ont. Jag skulle vilja skruva tillbaka tiden och vara en hemmafru. Bara få vara hemma själv några få timmar för att vara i fas hemma. Ha lite egen tid för att få andas. Inte vara på bortaplan 8-9 tim varje dag. 
Så när jag träffar mina små pojkar har jag saknat dom löjligt mycket och vill skämma bort dom ordentligt. Överösa dom med min kärlek och uppmärksamhet. 

Idag gungade vi ute på gården och åkte med bobby cars tills det blev middag. Då lyxade vi till det med pannkaksmiddag med glass, sylt & mariekex. Jag gjorde biffar till V efteråt samtidigt som vi hade disco i vardagsrummet. Sen gick vi ut igen. Plockade i vårt smultron- och jordgubbsland, vi har verkligen massor i år. Väldigt goda. 
Vi var ute tills de mörka molnen och mullrandet kom. B ville så gärna se om de kom blixtrar så vi stod både på balkongen och tittade och sen i deras rum. Men det kom bara muller och massa regn, B undrade om alla myror och spindlar blir jätte blöta. Gullplutt. Han är en riktig djurvän.
Vi kollade en stund sen la vi oss och myste. B somnade tätt emot mig på några minuter, medan G låg och höll låda i typ 40min som vanligt. Han varvade prat med att ta sina händer på mina kinder och pussa mig rakt på munnen. Min lilla gosas.

(null)
(null)