Nybliven fotbollsfan

Det finns ju typ ingen som är mindre sportintresserad än vad jag är. När jag fick jobb på Stadium var jag heeeeelt paff för jag kunde typ inte skillnaden på en puck och en golfboll. När V säger att det är en match han vill se så behöver han bara säga vilken tid, inte  vilken  match det är. Och med vilken så menar jag om det är t.ex fotboll eller hockey. 

Men jag vill gärna dela detta intresse med V. Lite grann iaf. Det verkar vara så kul att ha denna gemenskap med så många. 
Sen blir jag frustrerad av att jag inte fattar vad folk pratar om med offside, att det typ alltid är förlängning (ni har en utsatt tid - håll er till den!) eller att spelarna ska fejka-skada sig så jävla mycket. 

För att bli någelunda intresserad så försökte jag lura mig själv lite grann. Jag la mitt första bet, på Svenska spel. Har t.o.m fått hem ett medlemskort så nu blev det seriöst på riktigt nästan. Så nu hejar jag för fullt för jag vill verkligen  att Sverige ska vinna, så jag vinner lite pengar😁 
Hejja Sveriiiigeeee!!

(null)
Va tvungen att ta en print screen som bildbevis på mitt engagemang 😂