Onsdags lediga

Så skönt att få vara ledig mitt i veckan. Inte för att vi gjort nåt märkvärdigt för att ta vara på ledigheten, vi har mest tagit det lugnt. 
Jag masade mig upp vid 9:30 och gjorde gröt till pojkarna. Sen tog jag min kaffekopp och satte mig på massagedynan medan pojkarna spelade Brawl Stars (nya favorit spelet). 
Sen tog vi vara på våra övermogna bananer och bakade en banankaka och ett bananbröd. Brödet blev dock väldigt kletigt så blev mer som en kaka det oxå. Ugnen är helt opålitligt och lever sitt eget liv ibland känns det som. Jag väljer att skylla på ugnens fel före mitt eget. Medan bananbakningarna stod i ugnen så målade pojkarna lite, B tog oxå fram en pysselbok och klottrade lite i. 
(null)

Så åt vi lunch innan vi smakade på våra mästerverk, det var gott. 
Efter en omgång Uno och lagom till mellis kom Max & Malin och gjorde oss sällskap. Max hjälpt mig kratta upp gräs som låg efter att jag klippte gräsmattan. Eller han snarare pekade på en gräshög och sa "Mimi"! Längtar tills på lördag för då ska vi få ett nytt försök med att vara barnvakt över natten åt honom, sist blev ju B magsjuk. 

Till middag så var vi hos pojkarnas farmor. Barnen åt donken och vuxna tog kebabsallader. Samkvämade lite och lekte med lilla Max i omgångar. En mysig eftermiddag. 
Nu är vi nerbäddade och ska sova. B har börjat prata om att sova i sin egna säng. Jag är inte så förtjust i den idén... men men, bara att inse att den dagen kommer att komma. Och nu verkar den vara här. 
3
Master

Mysigt o bra med en pålitlig ugn ❤️😂

Master

Mysigt o bra med en pålitlig ugn ❤️😂

Master

Mysigt o bra med en pålitlig ugn ❤️😂