At least we got the weekends

Jag är en sån person som vill att saker ska ske, vill ha saker på g och lite ljusglimtar i vardagen. Därför försöker jag se till att ha saker att se framemot så det sega vardagslivet inte blir så långsamt och så, så ens liv blir ju på helgerna. 

Så kommande roligheter är att nästa helg så ska jag på AW med kollegorna på fredagen, jag har blivit utnämnd till att arrangera våra AW’s tydligen hahah. På lördagen ska vi till min kusin Linda och på söndagen ska vi till Exploria med min faster Kia, förutsatt att alla är friska. Det brukar ju gå sisådär med att hålla oss friska när vi ska umgås med Linda eller Kia.. 

Helgen efter är Vs jobbhelg, ändå så har vi en överraskningsfest att gå på den helgen. Får se hur det blir med det. Söndagen är fri så det blir nog nån kul playdate. 

Sen kommer Gs kalas helg som startars med fredagsmys med Csaszars. Vi har pratat om att göra tre rätters då, det är viktigt att grunda bra inför en barnkalas helg. 
(null)
(null)
Förra året hade G djungeltema på sitt kalas och jag var utklädd till en Panda, och vi hade tur med vädret. Får se vad/om det blir nå tema i år, hoppas på fining väder!

Efter det kommer Vs jobbhelg plus påsken, följt av en preliminärbokad helg beroende på om vi kan få barnvakt. Om inte så blir det ett kalas. 
Helgen efter det är den första helgen i maj och det är Vs jobbhelg, jag har frisörtid och en spadate inbokad, för typ första gången i mitt liv. Är inte så förtjust i spa men ska gå med min härliga kollega Åsa så det kommer bli svinskit kul! 

Har t.o.m. lite fler helger planerade. Jag trivs att ha det såhär och känner mig lyckligt lottad som har möjligheterna till att ha ett aktiv och socialt liv. Njuter oxå av hemmakvällar såklart men jag mår bäst av att få ha både och, att både få äta och ha kvar min kaka ;)