Vinterdag

Är det någonting jag önskade att vi var bättre på så är det att vara mer aktiva. Hitta på mer aktiviteter liksom. Jag vill att mina pojkar ska ha det i ryggraden, att det ska falla naturligt för dom att göra någon fysisk aktivitet före tv- och dataspel. Dessvärre faller det ju sig inte naturligt för en själv, jag är så jävulskt trött jämt. Så det är verkligen någonting jag måste jobba på, att själv bli mer aktiv och vara en bra förebild på det viset. V är duktig som har fotbollsträningar och matcher, är bara jag som behöver få ändan ur.... 

Idag var alla mina pojkar ute och aktiverade sig, medan jag var och gjorde några tidsbokade ärenden. De hade haft jätte roligt och V hade tagit med sig mackor som de åt som mellis i pulkabacken. Så mysigt! Är jätte sur att jag missade det. G tyckte att höjdpunkten var mackorna, haha! Förvånar nog ingen. Men han är inte så förtjust i att åka pulka verkar det som, både förra året och i år ville han gå in för han tycker det är kallt fastän han är bra påklädd. Han är den varmblodigare av pojkarna så det "borde" va B som klagar på kylan, men det blir aldrig som man tänkt sig med barn :)
(null)
(null)
(null)
Mina fina killar
 ♥️