Raybans

Har ju haft det jätte jobbigt med värk i nacken och bakhuvudet sen september typ. Gått hit och dit och testat det ena och det andra, och nu börjar det äntligen hända grejer. Det har släppt allt mer och mer. Har ändrat om lite på mina dataskärmar, högsta läget på dom räckte inte så jag fick ta hjälp av en ca 1 dm hög "papperssamlare" under varje skräm. Vinklat skärmarna. Och (igår) hämtat ut mina nya glasögon. 
Det var dom första bågarna jag testade. Tog en bild på dom och några andra bågar men både jag & V tyckte bäst om dessa. Han var även med vid köpet av dom så han fick se de live. Det är lite ovant såklart men jag stormtrivs i dom. Rejäla rackare. 
(null)

 Idag var jag till en ny frisör oxå. Blev riktigt nöjd. Ville få bort min utväxt på ett vis så att det kommer smälta in med min framtida utväxt. Syns inte så bra på bild men jag är nöjd iaf. 
Känns bra att få unna sig själv lite saker så man får se lite fräsch ut, och inte se ut som den urvridna småbarns trasan man känner sig som.
4
Master

Snyggaste ungen.

Svar: 😚😚😚
Mimmie

Renée

Tjusigt! 👌🏻
Hur tycker ni luftfuktare funkar förresten? Haha otålig på recension 😝

Svar: Tack så mkt! Haha jag tkr luftfuktaren funkar bra, än så länge. Jag inväntar en förkylning på G för att se om den hjälper även då, men än så länge är han inte förkyld vilket han brukar vara denna årstid o ha andningsbesvär. Så tummen upp än så länge 😄
Mimmie

Renée

Härligt! 👏🏻 Ska nog köpa en likadan, just för att den verkar tyst nattetid. Se om den funkar för Emils snarkande och torra ögon 😝

Svar: Är absolut värt att prova! Man hör endast vattnet klunka till & droppa ibland, annars hör man ingenting👌🏼
Mimmie

Renee

Blir det väldigt fuktigt runt maskinen? Tänkte typ där den står eller väggen

Svar: Ja våran står på en liten handduk. Kanske inte behövs egentligen men jag har typ "högsta nivån" i början för att få bra luft för G snabbt, sen trappar jag ned nivån. Ju högre nivå desto mer kondens o fukt
Mimmie