Fredagsmys för två

Imorse tog hela familjen sovmorgon och höll på att bli försenade till jobb och fsk då G hostade så allas sömn blev störd. Jag hade även störd sömn av halsont, snuva och ett öga som inte slutade rinna. Men jag hade lätt tagit Gs elaka hosta oxå. 
Han tar fyra mediciner nu, min älskade lilling. Hoppas så innerligt att han växer ifrån det här och att det inte kommer påverka honom senare i livet. Han är ju så livlig och framåt så det vore så tråkigt om sånt här trams skulle hämma honom.

För att åtminstonde en av oss skulle få en god natts sömn så fick B sova hos sin farmor. Därför fick jag och G ha fredagsmys bara vi två. Det är Vs jobbhelg så han åkte direkt efter middagen. 
G & jag tittade på Hotell Transylvania 3 och jag dukade fram lite olika gottis till fredagsmys. Jordgubbar & chips i vanlig ordning och G hämtade russin. 
Medicindags innan läggdags, G är rätt van så han vill helst ta medicinerna själv även om han inte kan. Han är så duktig. 
(null)