Kvartettens datenight

Goda vänner, goda drinkar & god mat. Mycket mer behövs inte för att man ska känna att livet är bra härligt! 

(null)

Vi började hemma hos Emil & Sara. Var där i drygt två timmar men det kändes som 20min. Gick sen till Pinchos för att äta, det är verkligen ett ställe för mig. Massa söta, goda godisdrinkar och små tapasrätter där nästan hela menyn är som att jag skrivit den. Tur rätterna är så små så man kan ta flera rätter. Jag tog kamben med coleslaw, halloumi sticks, sötpotatis pommes , chili cheese och Oumphburgare med picklad rödlök. Riktig smalmat. Till efterrätt tog vi alla en hotshot, smarriga grejer.
Under maten spoilade jag även att Sara är en given brudtärna för mig, kunde verkligen inte hålla mig. Även fast det är länge kvar. Men det ska krävas typ en alienkidnappning av Sara för att hon inte ska va tärna när jag gifter mig. Så given! Min härliga Morgana 💜

När vi hade ätit klart rullade vi tillbaka hem till Emil & Sara och surrade lite mer. Skrattade så jag fick ont i käken! 
Sen ryckte det i dansbenen så vi gick till Olearys. DJ’en där sög men vi hade en kul kväll ändå, sällskapet är det viktigaste. Och kvartetten är ett svårslaget team.
1
Sara

Så förbannat mysig, rolig, galen, härlig kväll med er!!!! Och en riktig STOR ära att få vara din brudtärna !!!!! <3 Helt magiskt ska det bli <3

Svar: Mer såna kvällar tack!💕💕
Jaaa asså jag längtar typ lika mkt till förberedelserna som självaste dagen😂
Mimmie