Vabbningen fortsätter

Helgen var riktigt lugn. B fick sova hos sin farmor på fredagen och följa med ut och plocka svamp på lördagsmorgonen, roligare för honom istället för att vara hemma med sin sjuka lillebror. 
V testade på att jobba på Plazan med sin kompis Emil både fredag- och lördagskvällen/natten. Så jag hade seriemaraton efter nattningen, 13 Reasons Why. En så himla gripande och bra serie! Började kolla på fredagen och blev klar på söndagen. Kollade så fort jag fick chansen. Jag säger det igen, en  bra serie!

På söndagen blev det tacos hos pojkarnas farmor med faster och hennes man. Jag & pojkarna tog med en marrängssviss tårta. Hittade en marrängbotten i skafferiet när jag rensade i veckan som kändes synd att kasta. 
Glassen hann smälta på vägen från oss till dom, även fast det bara tar typ 2min att gå. Men den var god iaf.
(null)

G fick vara hemma från fsk idag fastän han blev feberfri i helgen, men blåsorna i munnen bråkar med honom fortfarande så han fick vara hemma idag. Jag vill se att han äter som vanligt innan han får gå till fsk.
Så vi har ätit grötfrukost, tittat på barnfilmen Coco och ätit kex. Ätit lunch, sen blev jag rastlös och började klä in fönsterbrädorna i dekorplast. Jag är så seg på att gilla saker. Var inte så förtjust idet när alla började med att klä om saker hemma med dekorplast, men nu var jag less på våra fula fönsterbrädor och det var en lösning. Och det blev fan snyggt! 
Så nu är alla våra fönsterbrädor omklädda. Ljust och fräscht. 
(null)
(null)

Till mellis åt G några torkade mangoskivor innan det blev dags för middag. Soppmåndag så blev kålsoppa och knäckebröd. Blir fsk för G imorn kan man säga. Min matglada och spralliga G är frisk 💚



Uppdatering:
Nu tog han en banan också. Japp, fsk imorn blir det. 


1
Master

Härligt för lille G 👍🏼❤️