Maskros

För ett tag sen var jag så deppad i mig själv att det nästan gjorde fysiskt ont. Vartenda fiber i mig ville bara falla ihop och gråta. Gråta bort känslan av att vara otillräcklig, oduglig och av att vara fast i den känslan när jag i huvet vet att jag inte behöver må så. Jag har ingen anledning till att må så. Det finns ingenting jag egentligen saknar i livet. De viktigaste sakerna i livet har jag turen att ha. Resterande villhöver-saker är en bonus.

Men idag kände jag mig som en power woman. En helt motsatt känsla som jag försökt suga i mig så mycket som möjligt av för jag vet inte när den där andra känslan hoppar fram igen. 
Jag kände genuint att det inte finns nånting som livet skulle kunna kasta på mig som jag inte skulle kunna hantera. För jag är en överlevare. Det har jag redan bevisat för mig själv. Jag är inte beroende av någon, mina ben är starka även om mina dagar kan svaja. 
Jag blickar inte tillbaka i mitt liv med ett leende på läpparna, mitt huvud sänks rätt ofta när det samtalsämnet tas upp. Men idag var jag tacksam för det som varit, för det har gjort mig stark. 
(null)


1
Master

Vilken underbar läsning att du känner så❤️❤️❤️

Svar: 😍♥️♥️♥️
Mimmie