Halloweenpyssel

För andra året i rad har vi haft halloweenpyssel med Kia. Förra året gjorde jag pumpan i förväg, den var så stor och det var första gången för mig så det var bäst så. Men i år köpte jag två mindre, en varsin till pojkarna. Kia & B gjorde en tillsammans och så var tanken att jag & G också skulle samarbeta men han bojkottade pysslandet och kollade på tv istället. Klippte lite i papper med sin nya barnsax han fick av Kia, det var hans pysselbidrag. 
Men B var med iallafall, han ritade på pumpan och Kia karvade ut. Bra teamwork hade de.

Jag är ju en sån som gillar att pyssla så jag gjorde klart min pumpa. Gjorde också en gullig flädermus och ett (misslyckat) spöke. B och Kia ritade på sitt hörn. När B också bojkottade pysslandet så anknöt både han & Kia lilla G i soffan och myste tillsammans. 
(null)
(null) (null)
(null)

1
Master

Såååå mysig kväll. Jag njuter i fulla drag